LADIES ONLY

Natuurlijk vind je het geen probleem om met mannen mee te fietsen, maar het is ook wel eens gezellig om met vrouwen onder elkaar een tochtje te maken. Dat kan op zaterdag 11 mei op de mountainbike of racefiets: nodig al je vriendinnen uit voor een sportief en gezellig tochtje, waarbij halverwege koffie/thee met iets lekkers wordt verzorgd. Na afloop kletsen we na onder het genot van koffie, thee, warme chocolademelk en lekkere zelfgemaakte taarten. Start en finish: Sportlust Vroomshoop.

Meld je nu aan

RONDJE VAN DE CLUB

Op 20 april hebben we een kennismakingstochtje voor mtb en racefiets uitgezet van resp. 45 km en 60 km. Je kunt fietsen in groepjes met verschillende snelheden, precies wat bij jou past. Elk groepje heeft een eigen toerleider, die de route kent en je tips kan geven hoe te rijden in een groep. De start is bij Sportlust Vroomshoop en na het rondje sluiten we af met een hapje en een drankje op de Brink in Den Ham.

Meld je nu aan

JUBILARISSEN

Tijdens de algemene ledenvergadering op 14 februari 2024 werden drie jubilarissen in het zonnetje gezet. Jenny Weteringe, Arjan van Haarst en Jeroen Geerdink waren 25 jaar lid.